Planeringen har börjat

Jag har börjat 2012 med stormsteg genom att anmäla mig till en kurs i att handleda andra i skrivande (fick dock en bekräftelse på helt fel kurs så jag måste ringa om det imorgon). Jag har också bokat upp mig för en ny skrivretreat i Älvdalen i juni samt tecknat mig för ett helårsmedlemsskap i Inspirationsklubben 2012!

Planera går ju… Det gäller att verkligen arbeta efter planen också.

,

  1. #1 av elisabetnorin på 26 januari 2012 - 21:09

    Hej, Anna!
    Har sett det – och påpekat för arrangören. Så förhoppningsvis blir det justerat nu … 🙂 Varmt välkommen till RÄTT kurs, med andra ord! 🙂

    Gilla

  2. #3 av Ethel på 27 januari 2012 - 9:47

    Va’ kul ditt år kommer att bli!

    Gilla

Kommentera

