Halvvägs!


Idag har exakt halva november gått och man bör vara halvvägs, dvs ha knåpat ihop 25000 ord. Och så långt är jag faktiskt med. Har till och med fått ihop lite mer än hälften även om det inte är mycket mer.
I månadsgrafen nedan kan man se vilka dagar jag tog ledigt (röda) och vilka dagar jag inte har nått upp till 1667 ord (gula). De gröna är bra 🙂

  1. #1 av Hanny på 15 november 2011 - 21:29

    Hejsan! Så roligt att det går så bra för dig. Jag har ens inte kommit halvvägs men jag kämpar på. Jag är också med i NaNoWriMo mitt första år. Hur har du fått så där coola bilder och den där kalendern? Är det något speciellt program?

    Gilla

    • #2 av annaljungdahl på 15 november 2011 - 21:42

      Du hittar dem inne på nanowrimo.org. Klicka på Fun Stuff och välj Word Count Widgets 🙂 Där kan du kopiera HTML-strängen under varje bild och klistra in den på din sida.

      Gilla

  2. #3 av Desirée på 16 november 2011 - 12:25

    Heeejjja!!!

    Gilla

  3. #4 av Hanna Lans på 18 november 2011 - 21:13

    Jag är något efter. Sitter dock här och försöker motivera mig själv att skriva några ord nu. Lite dumt då att logga in på nätet …

    Gilla

Kommentera

