En lördag i skrivandets tecken

Idag ska jag ägna mig helt åt båda mina manus. Det ena måste bli klart och det andra är jag med i NaNoWriMo med så det måste nå sina antal ord varje dag. Jag ligger precis på schemat och med allt annat man har så är det precis så att jag hinner med. Jag skulle ha haft svårt att klara mer!

Så räkna inte med att se mig på Facebook idag. Eller säg till mig om jag skulle dyka upp där…

Om någon undrar är Hilda-Stina mitt användarnamn på NaNoWriMo.

  1. #1 av Ethel på 05 november 2011 - 13:53

    tyckte precis jag såg dig på FB :-D!

    Gilla

Kommentera

