Dan före dan…

Imorgon smäller det! Då är det dags för NaNoWriMo – National Novel Writing Month – skriv 50000 ord på 30 dagar.

Förra året bestämde jag mig bara någon vecka innan för vad jag skulle skriva om. Det är likadant i år. Jag bestämde mig igår faktiskt. Och något mer än en idé har jag inte. Inga anteckningar, ingen plan, ingenting. Det är bara att kasta sig ut i det blå.

Jag vet inte om jag kommer att ro det i land. Förutom att skriva 1667 ord om dagen ska jag samidigt redigera den gamla romanen, jobba heltid och pendla till jobbet. Och allt det där andra man också ska göra, som att träffa andra levande varelser till exempel 🙂

Kom igen nu och var med på det här! Det är jättekul även om det är stressigt.

  1. #1 av Peter på 31 oktober 2011 - 21:49

    Jag tycker du är stentuff som gör det här. Mina talanger ligger dock långt ifrån det här området, så jag nöjer mig med att heja på från sidlinjen!

    Gilla

  2. #2 av Katarina på 31 oktober 2011 - 22:34

    jag tänker nog vara med men lite vid sidan om 🙂 (som allt jag gör vill jag göra det på mitt eget sätt 😉 ) jag har faktiskt redan börjat, för jag trodde halva dagen idag att det var den första IDAG! 😀 där ser man. ofrivillig fuskare. Jag hejjar på dig jag med. 🙂 strongt att kasta sig ut utan att ha hunnit tänka igenom idén ordentligt. djärvt! 🙂 *Like*

    Gilla

  3. #3 av kerstin dahlen på 01 november 2011 - 0:07

    Om någon skall klara det, så är det du! Med din envisa energi! 🙂
    Kram!

    Gilla

  4. #4 av Hanna Lans på 01 november 2011 - 12:23

    Jag är laddad! Lycka till!

    Gilla

  5. #5 av Ethel på 01 november 2011 - 18:00

    Lycka till Anna! Tufft av dig!

    Gilla

Kommentera

