Min bokmässa

Min bokmässa var alldeles underbar… Eller kanske inte. I år kunde jag inte gå på fredagseftermiddagen, vilket jag brukar göra utan min första dag blev lördagen. Alla som har varit på bokmässan vet att lördagen är en hemsk dag när det gäller att vandra omkring och titta. Det är däremot en mycket bra dag när det gäller att träffa folk. Varje år träffar jag numera några nya kontakter irl och det är fantasiskt roligt. Det bästa med bokmässan helt klart.

Jag tog inga kort i år. Jag gjorde egentligen inte särskilt mycket alls mer än att träffa folk. Och presentera mitt manus för ett förlag som generöst gav den möjligheten under bokmässan.

Inga böcker köpte jag, och nu ligger hela mitt fokus på att färdigställa manuset så att jag kan skicka in det.

,

  1. #1 av Annika, Bokplantan på 26 september 2011 - 6:48

    Jo, även om man egentligen inte ser så mycket så blir man i alla fall peppad i sitt eget skrivande. Lycka till med färdigställandet!

    Gilla

  2. #2 av Cyberpiska på 01 oktober 2011 - 14:10

    Några bilder från Internationella Författarscen som gästades av Mario Vargas Llosa finns här http://www.facebook.com/nobelgrottan

    Gilla

Kommentera

