Här ska skrivarstugan ligga

Om ni tittar noga så ser ni mig som står och pekar på platsen där den efterlängtade lilla, lilla skrivarstugan ska ligga. Här ska jag sitta och skriva på mina manus. Markarbetet börjar i september och stugan ska resas under hösten.

Den andra bilden är tagen från grusvägen ovanför, lite till höger om den plats där jag står och pekar. Den lilla skogsdungen är densamma på båda bilderna.

Idag har vi sågat ner ungefär hälften av träden i den lilla dungen och jag har slitit hårt med att släpa ihop dem i en prydlig hög (tredje bilden).

  1. #1 av kerstin dahlen på 18 juli 2011 - 19:14

    Vad fint, Anna! Och en sjö i närheten. Mycket vackert. Men jag skulle nog inte våga sitta där mol allena och skriva. Om det inte finns folk i närheten. Jag blir mörkrädd.

    Gilla

    • #2 av annaljungdahl på 18 juli 2011 - 19:33

      Jag är också mörkrädd så jag får se till att grannarna är där 🙂

      Gilla

  2. #3 av Ethel på 18 juli 2011 - 20:41

    Verkar ligga perfekt där i gläntan och lite högt på kullen. Är det en egen tomt du köpt?

    Gilla

    • #4 av annaljungdahl på 18 juli 2011 - 21:03

      Det är en liten, liten stuga som kommer att ligga på en släkttomt där det redan ligger ett annat hus också.

      Gilla

  3. #5 av Anneli på 22 juli 2011 - 22:35

    Det ser fantastiskt ut. Vad spännande! 🙂

    Gilla

  4. #6 av Lotti på 28 juli 2011 - 18:11

    Ska bli spännande att se den! Någon gång kommer jag att komma på besök. Vad fint det är! Förstår att det är ett riktigt smultronställe.

    Gilla

Kommentera

