Skrivretreat ett måste?

Är det någon mer än jag som inte får något skrivarbete gjort i vardagen? Jag fick ihop 25000 ord i Älvdalen och nu händer i stort sett ingenting.

Jag skulle ju vara med i Icakurirens novelltävling också, men hur ska jag lyckas med det om det fortsätter så här?

,

  1. #1 av Michaela på 23 juni 2011 - 12:31

    wow 25 000 ord, då fick du ihop riktigt mycket under vistelsen där : ) Såg att det skulle bli en till skrivretreat i september.

    Jag har samma problem som dig, blir inte mycket mitt i veckorna men har som mål att lägga in skrivtid i schemat nu och verkligen inte boka av det. Svårt när man har så mycket annat som måste göras.

    Kämpa vidare : )

    Gilla

Kommentera

