Önskar att det fanns mer tid

Egentligen känner jag att jag borde lägga all tid jag kan på att skriva färdigt boken, men det är ju så kul att hänga på nätet med likasinnade, så jag har gått med i både 1av3 och Skrivarsidan. Jag ska göra allt vad jag kan för att få tid över att lyckas få ihop texter att lägga ut här och att läsa och tycka till om andras texter. För det är ju så roligt!

  1. #1 av Ethel på 06 maj 2011 - 7:10

    Håller med, har precis samma bekymmer med mitt eget skrivande. Borde skriva färdigt boken, men skriver hellre just nu kortare texter på skrivpuffen, skrivarsidan eller 1av3.se. Som sagt det är ju så förbenat kul :-D!

    Om jag ska skylla på något så är det att min tid är knapp nu när jag jobbar heltid. Har inte ro att sätta mig med boken, det tar mycket energi. Kanske är lite lat också förstås ;-).

    Gilla

Kommentera

