Klarar jag 2000 ord om dagen?

Mitt förra inlägg var mitt tvåhundrade på den här bloggen, det missade jag att notera. Det här är alltså mitt tvåhundraförsta.

Något drastiskt behöver göras för att det här romanprojektet ska gå i hamn inom en rimlig tid. Jag tvivlar inte på att det blir klart, bara när. Eftersom jag deltog i NaNoWriMo i november förra året och då lyckades skramla ihop 50000 ord på 30 dagar, så vet jag att det går. Man skulle kunna tro att det bara blir skräp av det man skriver när man gör på det sättet, men jag är fortfarande skapligt nöjd med mycket av det som kom till under den månaden.

Så därför sätter jag upp ett mål att skriva 1000-2000 ord om dagen framöver. Dagar som är planerade till annat är undantagna.

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

