Skrivarångest!

Eller kanske jag ska kalla det tidsångest. Det här är inte klokt! Jag har inte skrivit en rad på flera veckor. Jag har helt enkelt inte hunnit. Dessutom har jag förlagt laddaren till min mobil, så jag har tvingats leva utan smartphone i flera dagar. Näst intill outhärdligt! Som tur är har jag passat på att beställa en helt ny smartphone.

Men jag har jobbat in mycket tid som jag kan ta ut för en härlig skrivardag. Och jag har fått vara med om en liten flickas födelse. Inte illa det!

  1. #1 av Ethel på 29 mars 2011 - 19:27

    Känner igen mig, förutom att jag inte varit med om någons födelse :-). Låter härligt förstås! Hinner inte heller skriva som jag vill. Tur att jag inte behöver känna mig ensam. Hoppas du får en fin skrivardag, när du nu kan ta ut flextimmarna. Hur går det med romankursen?

    Gilla

    • #2 av annaljungdahl på 29 mars 2011 - 19:34

      Det går inte så bra med romankursen heller när jag inte hinner skriva. Jag har fortfarande inte börjat på kursbrev 3, men jag ska verkligen försöka skriva uppgifterna och få iväg det så fort som möjligt så att jag kommer vidare.

      Gilla

  2. #3 av Ethel på 30 mars 2011 - 19:51

    Förstås inte. Samma med mig också. Frustrerande. Har ju kommit till kursbrev 7 så målet hägrar. Sen känns det naturligtvis så att kraven jag har på mig själv växer i takt med att jag kommer längre och längre.

    Gilla

  3. #4 av Desirée på 04 april 2011 - 11:26

    Låter härligt med en skrivdag 🙂

    Gilla

Kommentera

