Kursbrevet inskickat

Äntligen har jag skickat iväg svar på kursbrev två på romanskrivarkursen. Det har tagit sin tid med tanke på den där orkanen man kastar sig in i varje vecka. Men nu är det alltså på väg. Nöjd blir man väl aldrig med det man skriver men jag var uppenbarligen tillräckligt nöjd för att skicka iväg det 🙂

Med tanke på att jag dessutom har jobbat 10,5 timmar på mitt vanliga jobb idag, så ska jag nog gå och lägga mig nu. Det är en tidig morgon imorgon också.

, ,

  1. #1 av Ethel på 15 februari 2011 - 9:13

    Beundransvärt att du hinner med kursbreven mitt i virrvarret i riktiga livet. Jag ska börja jobba heltid från nästa vecka och är väldigt rädd för att inte hitta tid eller kraft att skriva. Då ska jag tänka på dig!

    Nu väntar vi bägge på svar från Ann Lj. Roligt!

    Gilla

  2. #2 av annaljungdahl på 18 februari 2011 - 8:21

    Jag gör lite här och lite där och då går det lite framåt hela tiden. Men om jag inte hade varit med i NaNoWriMo så hade jag inte haft mycket material att jobba med nu och då hade det varit ännu värre. Det är snarare så att det är det lilla skrivandet jag gör som gör att jag hittar kraft till allt annat 🙂

    Gilla

Kommentera

