Första kursbrevet ivägskickat

Paradisäpplet har börjat på kurs… Eller rättare sagt, jag har börjat på den här kursen: Skriv en roman och jag skickade iväg svaren på första kursbrevet för ett par dagar sedan. Spännande! Det ska bli jättekul att få lite hjälp på vägen den här gången.

Paradisäpplet finns på Facebook: Paradisäpplet

, ,

  1. #1 av malin, costa brava på 05 januari 2011 - 13:43

    Sp´nnande att se vad du tycker och hur det hjälper dig. jag är nyfiken på din åsikt

    Gilla

  2. #2 av Charlotte på 05 januari 2011 - 14:31

    Spännande! Jag går också och funderar om jag ska gå den kursen. Har fått första kursbrevet för påseende 🙂

    Gilla

  3. #3 av Ethel på 06 januari 2011 - 10:38

    Kul! Jag går redan kursen :-D!

    Har precis skickat in kursbrev nummer fem. Mycket bra coaching av Ann Ljungberg, tycker jag. Även om jag redan har erfarenhet av vissa av de uppgifter jag får, är det aldrig fel att öva, öva, öva mer. Har lärt mig mycket och skriver dessutom en bok samtidigt. Fantastiskt.

    Då kan vi utbyta erfarenheter på vägen, eller hur?

    Gilla

  4. #5 av Desirée på 07 januari 2011 - 12:59

    Lycka till! Själv kämpar jag på med min nya roman. Funderar på att lämna den till en lektör sen. Senast jag gjorde det lärde jag mig sååå mycket!

    Gilla

    • #6 av annaljungdahl på 07 januari 2011 - 14:11

      Lektör är jättebra! Jag lämnade mitt förra manus till en lektör och det gav jättemycket. Jag tänker nog göra det med det här manuset också när jag tycker att det är någorlunda klart.

      Gilla

Kommentera

