God Jul från mig

Igår, sista dagen före julafton, så var det hektiskt. Först skulle man jobba, sedan julstäda, slå in paket, packa, köpa de sista julklapparna och handla. Sedan kunde man luta sig tillbaka och låta julen komma. Förhoppningsvis hinner jag läsa och skriva lite under julledigheten också.

Nu är det julafton och dags att åka iväg för att fira jul. Så jag vill önska alla en riktigt god jul!

  1. #1 av Ethel på 25 december 2010 - 12:46

    GOD JUL till dig också!

    Gilla

  2. #2 av Lotti på 28 december 2010 - 17:38

    God fortsättning till dig! Kram från Lotti

    Gilla

    • #3 av annaljungdahl på 28 december 2010 - 18:37

      Hej Lotti! Vad kul att du har hittat hit! God fortsättning till dig och din familj också! Kram

      Gilla

  3. #4 av Lotti på 28 december 2010 - 23:11

    Hihi, jag försöker följa dig. Men det har tagit tid för mig att inse att jag faktiskt kan skriva ngt här själv, jag som inte har varken twitter, facebook eller dylikt. Skulle gärna läsa När höstlöven dansar, var hittar jag den? Har gått med i en bokcirkel, men har inte lyckats hinna läsa ut ngn av böckerna som vi ska ha samtal kring; och antalet ord jag får ut mig per månad är inte så imponerande många. Jag fattar inte hur du lyckades skriva 50000 på en månad.. Kram från imponerad Lotti, som hoppas orka komma igång med bokläsandet snart.

    Gilla

    • #5 av annaljungdahl på 29 december 2010 - 11:45

      När höstlöven dansar finns bara på min dator just nu, men jag ska ordna så att du får läsa den 🙂
      Kram

      Gilla

Kommentera

