Jag har fått en award!

Tack Desirée! Vad glad jag blir! Jag håller med helt och hållet, det är inspirerande att läsa om andra i samma situation.

Och då ska jag säga tre saker om mig själv. Hm. Svårt.

1. Jag gillar att skriva, skriva, skriva. Och läsa. Men det är förstås inget nytt…

2. Jag har gjort En svensk klassiker, dvs Vasaloppet, Vätternrundan, Vansbrosimningen och Lidingöloppet under en tolvmånadersperiod.

3. Jag har en svart kanin som heter Zorro i klädkammaren.

Självklart skulle jag också vilja ge den tillbaka till Desirée samt till samma bloggar som hon gav den, men för att variera skickar jag den här gången den vidare till tre fina bokbloggar som alltid är värda att läsa:

Enbokcirkelföralla, enligt O och En full bokhylla är en rikedom.

,

  1. #1 av Desirée på 22 december 2010 - 10:04

    Tack! O vad duktig du är – klassikern!! Å visst är det svårt att skriva om sig själv! Jag fick fundera en bra stund.

    Gilla

Kommentera

