Efter NaNoWriMo

Och nu då? Äntligen har man all tid i världen (nåja, nästan) att blogga! Och att läsa! Och surfa!

Jag hade bestämt mig för att låta manuset ligga åtminstone någon vecka, men jag har redan varit väldigt sugen på att fortsätta jobba på det. Igår hade jag tänkt smygredigera lite, men det gick i stöpet när jag glömde datorn på jobbet. Jag tror att det är bra att låta det ligga till sig lite, så jag ska nog ändå försöka låta bli det ett litet tag. Om jag kan…

Och förresten, det är vinter nu.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

