Dag 26 av NaNoWriMo – Segervittring

Snön har vräkt ner utanför fönstret sedan igår och fram till mitt på dagen idag och jag har kämpat fram ännu några ord till min nanoroman. Nu har jag 45000 ord och målet i sikte den 30 november. Det bör gå om inget oförutsett inträffar.
Jag tänker sammanfatta mina intryck i ett inlägg efter att mina 50000 ord är validerade och godkända, men jag kan säga så mycket som att det har varit både positiva och negativa upplevelser. Jag kan också tillägga att 50000 ord på 30 dagar känns som precis vad man klarar av om man verkligen anstränger sig.

  1. #1 av Ethel på 27 november 2010 - 15:26

    Håller med om att det är precis vad man (läs: jag) klarar av. Jag skulle inte vilja fortsätta i samma takt :-).

    Jag har till igår hunnit med 43 969 ord, ska nu precis börja skriva dagens skörd. Orkar kanske inte riktigt ända fram idag, men har jag kommit så här långt kan jag inte ge upp.

    Ska bli intressant att läsa dina sammanfattande intryck sen!

    Gilla

Kommentera

