Jag har börjat skriva

Men en del (förmodligen alldeles för mycket) av min tid ägnar jag åt att surfa runt på nätet. Bl a har jag hittat höstens boktrend – att läsa om andras liv. Morgan Allings bok har jag nyligen läst – läs mer här.
Sedan Michael Nyqvist släppte sin bok förra året har det bara rullat på. I höst kommer eller har kommit biografier om bl a Robert Gustafsson, Gösta Ekman, Elisabet Höglund, Christina Jutterström, Bingo Rimér, Nils-Petter Sundgren, Cajsastina Åkerström och Billy Butt.

Jag brukar vara lite nyfiken på biografier, har t ex läst om Jenny Berggren, Andreas Carlsson och Jessica Andersson det senaste året. Men jag kan redan nu säga att jag inte kommer att läsa alla höstens biografier.

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

