Imorgon börjar jag

Ja, nu är det bestämt eftersom jag skriver om det här. Imorgon ska jag börja på mitt nya manus. Och jag har bestämt mig för att ta en bok med blanka sidor och klistra in lappar som jag kladdar på.

Nu kör vi!

,

  1. #1 av Ann på 02 oktober 2010 - 16:01

    Kul metod! Blev själv överfallen i förrgår av en hel roman som vill skrivas, en som äntligen känns som MIN story efter alla börjor… 🙂 Påhittad men ändå min att skriva. Jag har börjat skriva för hand, datorn = jobb!

    Gilla

    • #2 av annaljungdahl på 02 oktober 2010 - 17:37

      Vad härligt! Det är bara att sätta igång och skriva då! Det har sin tjusning att skriva för hand, jag tror faktiskt att man kan vara kreativ på ett annorlunda sätt då än när man sitter framför datorn.

      Gilla

Kommentera

