Camilla Läckberg skriver direkt för TV

The Fjällbacka Murders. Kan det verkligen vara någonting för Europa?

Med tanke på kvaliteten på den teveserie som gått på SVT, så är jag skeptisk. De filmerna var nämligen inte bra. Tycker jag.

Jag har läst alla Camilla Läckbergs böcker och kan ställa mig bakom både de positiva och de negativa lägren beroende på vad det är man utvärderar. Men filmerna på SVT var inte bra. Jag hoppas verkligen att de nya blir bättre. Särskilt med tanke på de höga ambitioner man har om att nå samma framgångar som Morden i Midsomer och Mord i sinnet.

,

  1. #1 av Annika på 27 september 2010 - 5:23

    Jag är också enormt skeptisk, kanske framför allt på grund av de enorma ambitionerna som ligger bakom det här projektet.

    Gilla

Kommentera

