Lördag på Bokmässan

Dagens första tre timmar på Bokmässan strövade jag runt tillsammans med min mamma och tittade på allt mellan läromedel och skönlitteratur. Jag köpte sammanlagt 6 boklotter och vann 3 böcker. Inte dåligt! Tyvärr har jag dem inte här just nu, så jag kan inte fotografera dem eller ens skriva vad de heter, för det kommer jag inte ihåg. Men det ska bli väldigt spännande att läsa något som jag aldrig har hört talas om.
Idag köpte jag inte en enda bok, men jag släpade hem supertjocka katalogen från SvB, så nu kommer jag att ha ännuu större problem att välja vad jag ska läsa.

I blogghörnan hos Natur och Kultur träffade jag Malin för första gången IRL. Roligt!

Sedan blev det bloggkaféet vid entré 8, där jag var med och lyssnade på Sociala förlag om förlags marknadsföring via sociala medier. Efter det kom Jessica och Johanna L från Bokhora och pratade mycket intressant en hel timme om bokbloggande.

Jessica och Johanna L från Bokhora

,

  1. #1 av Hanneles bok-paradis på 25 september 2010 - 20:40

    grattis till vinsterna

    Gilla

  2. #2 av annaljungdahl på 25 september 2010 - 20:45

    Tack! 🙂

    Gilla

Kommentera

