Bara dagar kvar

Snart kommer årets höjdpunkt – Bokmässan 2010.

Jag ska naturligtvis dit och här kommer mitt preliminära schema:

Torsdag 23/9 16:00 Bokbloggarträff på Le Pain Francais.

Fredag 24/9: Osäkert än så länge. Kanske ingenting denna dag.

Lördag: 25/9: Förmiddagen är alltid vikt åt korsförhören på Deckarscenen. Deckarens dag.
På eftermiddagen går jag till bokbloggarcaféet i foajén vid ingång 8. Min minipc medtages för bloggning då det tydligen ska finnas trådlöst nätverk här.

Söndag 26/9: Hmm, inget planerat än. Kanske strövar jag bara omkring och njuter… 🙂

,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

