Miljöredigering klar

Så har jag då äntligen avslutat miljöredigeringen. Det innebär att jag har redigerat om de scener som redan fanns. Nu ska jag bara gå igenom hela manuset och känna av om jag behöver komplettera med nya scener för att bilden ska bli fullständig.

Det svåra med att skriva en roman är att få den att sticka ut, att bli originell på något sätt, så att läsaren väljer att läsa just den boken och inte en annan.

Det är det jag ska försöka känna av när jag slutredigerar.

Idag kände jag mig tillräckligt klar för att lägga ut första kapitlet på kapitel1.se: När höstlöven dansar.

Läs och tyck gärna till.

, ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

