Läst under januari

Eftersom det är den siste i månaden, så skulle jag nu har redogjort för alla böcker jag har läst under januari. Tyvärr måste jag säga att sanningen är den att jag sitter här med ett  mycket torftigt facit på hand. Jag hann med två hela böcker och en halv.

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.

Den förlorade symbolen

Smuts av Katarina Wennstam har jag kommit ungefär halvvägs i, och det ska bli spännande att fortsätta i den senare ikväll.

Vad har jag egentligen gjort med januari månad? Jag har lyckats läsa ut två böcker och jag har inte skrivit en enda rad. Förutom här i bloggen då. Det här duger inte! Jag lovar här och nu att februari ska bli en mer effektiv månad.

De fattiga i Lodz påbörjade jag, men tvingades lämna tillbaka den till biblioteket innan jag var klar. Jag har ställt mig sist i kön och kommer läsa klart den när det blir min tur.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

