Hög tid att börja använda min Skrivarkalender

3 januari och det är hög tid att börja använda Skrivarkalendern. En helt underbar bok av fantastiska författarcoachen Ann Ljungberg, en av de mest inspirerande människor jag har träffat. Om du håller på med skrivande så är den här boken ett absolut måste!
Jag bläddrar i den nya fina boken och på varje sida finns inspirerande tips, citat, mål med skrivandet mm. En dröm för den som vill bli eller är författare. Min första skrivarkalender köpte jag 2007 och bar den med mig överallt, bläddrade i den, skrev i den eller tog upp och bara tittade på det fantastiskt fina omslaget. Nu har jag min andra skrivarkalender framför mig, för 2010. Kanske kan den få mig att få ut mer av mig själv och mitt skrivande? Jag hoppas på det. Det här året ska jag verkligen försöka ta tag i mig själv och få färdigt manuset ännu en gång (undrar just när den slutgiltiga gången kommer). För visst kan det bli bättre!
Kanske blir det med hjälp av denna fantastiska bok. Så tack än en gång, Ann för den fina gåvan!

, , , ,

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

