Julen är över

Så mycket förberedelser och plötsligt är den över. Julen alltså. Och nu är det ett år till nästa gång. Jag har precis satt mig med datorn och ska påbörja en idé jag har kring omarbetningen av min bok. Om jag hade vetat vilken lång process detta skulle bli innan jag började…

Jag har en liten stund på mig, sedan blir det kaffe med lussebulle och filmtajm. Änglar och demoner samt North Face blir det.

Böcker har jag en hög som ska betas av. Just nu är det Steve Sem-Sandbergs De fattiga i Lodz som ligger bredvid sängen. Sedan har jag K2 På liv och död, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, Innebandypiraterna, En tavla för mycket och Den förlorade symbolen på kö.

Restan av julledigheten är räddad. Måtte bara boken vara klar sedan.

  1. #1 av Annelie Rosendahl på 27 december 2009 - 22:21

    Hej! Såg din bloggadress på facebook! Jag har också en blogg på wordpress av mer familjär karaktär. Kika gärna på immer.wordpress.com
    Ha en fortsatt trevlig jul! Kram Annelie

    Gilla

Kommentera

