Fortarande försvunnen in i Twilight

Läser vidare om Bella Swan och Edward Cullen och förundras över att jag faktiskt blir nyfiken på att läsa mer – om en vampyr…
Det är inget högt tempo direkt, snarare går det ganska segt framåt, men det blir ändå aldrig väldigt tråkigt. Bara lite långsamt och ganska händelselöst. Kanske är det för att jag oftast läser spänningsromaner som jag tycker att den här boken är lite seg. Kan inte heller låta bli att undra hur det kan finnas så många fler böcker om dessa två ”personer”.

Efter bokutgivningskursen i Stockholm för drygt en vecka sedan bestämde jag mig för att skriva om min bok och flytta miljöerna till Grännatrakten istället för Göteborgsområdet. Samtidigt ska jag försöka förbättra manuset ännu mer innan jag försöker skicka in det till ett nytt förlag. Det vore väl sjutton om den aldrig skulle bli tillräckligt bra…

Fortsatt på nattygsbordet: Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

