Bidragen färdigskrivna

Sådär, nu är mina bidrag till tävlingen färdigskrivna och stoppade i kuvert. Ingen återvändo. La jag rätt brev i rätt kuvert nu?
Naturligtvis fattar jag att jag inte har ens en mikroskopisk chans att vinna, men om man aldrig försöker så kommer man aldrig någon vart heller. Jag har fler projekt på gång och kommer att påbörja nästa så fort breven är postade.

Nu är även tågbiljetterna till kurshelgen i Stockholm köpta. Bara att packa väskan och åka 🙂

  1. #1 av Titti Ljungdahl på 27 november 2009 - 22:32

    Lycka till!

    Gilla

Kommentera

