Snart release för en i gruppen

Jag går ett coachingprogram i egenutgivning just nu, och i helgen släpps den första av kursdeltagarnas böcker, Innebandypiraterna Första säsongen av Sölve Dahlgren. Lite avundsjuk är man allt.
Jag har fortfarande inte gett upp hoppet om ett förlag, eftersom jag tror att det passar mig bättre, men som sista utväg blir det nog egenutgivning. Till sist.

Idag har jag bokat hotellrum till kursens helgaktivitet i Stockholm första helgen i december. Det känns bra 🙂 Det är inte ofta man kommer ut på äventyr numera.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

