Bara en dag kvar till fredag

Ännu en helg närmar sig och med massor med planer på saker som ska göras. Först och främst måste jag skriva på mitt tävlingsbidrag, så att det blir så bra som det bara kan bli.
Började på en ny bok idag, Olle Lönnaeus – Det som ska sonas. Ser fram emot att fortsätta med den ikväll och i helgen.

Jag går ju ett coachingprogram om att ge ut sin bok själv, så det snurrar förstås en hel del att göra kring det också. Jag har ännu inte bestämt när i tiden jag ska ge ut boken själv, men i kursen ingår att bestämma storlek, redigering, sättning, design av omslag, val av tryckeri mm. Det är mycket att tänka på.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

